Taas meni pieleen, olin 4 päivää lähes syömättä mutta sitten Ilves halusi ostaa rullakebabit ja mun oli pakko syödä. Ja kyllähän mä tykkäänkin syödä, ei siinä. Eilen kun lähdin kavereitten kanssa ulos viettämään iltaa niin ehdotin Ilvekselle että mitä jos tehään yhessä ruokaa. Sille tuli siitä kai vähän paha mieli siitä että mä olin menossa ulos, se olisi halunnut olla mun kanssa. Syötiin sitten spagettia. Ja tänä aamuna söin sen rullakebabin jämät baareilun jälkeen. Ja leipää ja omenan ja päärynän ja jugurttia.

 Musta tuntuu vaan että mitä enemmän mä liikun niin sitä enemmän mä lihon. Mun tissitkin on kasvanu hirveesti, mä olin ennen 75 b, NYT 65 D/E. Ja pituus on pysyny samana, 162 ja painoa joku 54. Kamalaa. Mistä noi meijerit ja kilot on tullu. Mä en keksi muuta kun että oon lihonu, ja mä oonkin, pitäis saada väh. 5 kiloa pois. Mä liikun jo niin paljon että pitää karsia ruokaa. Mutta se on vaikeempaa kun Ilves tahtoo syödä ja se syö enemmän kun mä ja tahtoo että mäkin syön.

Mulla on tarve olla laihempi ja näyttää paremmalta, mä en halua joutua häpeemään. Mä en enää syö muute ku jos on pakko.