Uuh kävin tänään varaamassa ajan terkkarille näistä hirveistä verisuonista. Argh. Maanantaina sitte nähdään miten käy ja pitääkö ottaa opintolaina että saa jalat kuntoon. . :(

Koko päivän taas kykkinyt koulussa, ei jotenkin jaksa, päivä kestää ikuisuuden. Ja silti aika juoksee. Mua pelottaa. Multa vaaditaan liikaa, en vaan repeydy kaikkeen.
Mä vanhenen tosi nopeesti, jotenkin nyt viimesen kahen kk aikana on aivan alkanut rupsahtaa, vaikka liikun yhä enemmän ja enemmän ja juon vettä ja yritän nukkua ja pitää jalkoja ylhäällä. Kaverit sanoo että vika on mun silmissäni, että etin ittestäni vikoja.
Oon hirveen iso, rakenteeltani, haluaisin olla pienempi ja sirompi ja söpömpi. Olen Jättiläistyttö jolla on eriparitissit ja suonia paksuissa jaloissaan.
Koko ajan hirvee nälkä, tekis mieli vaan syödä. Enpäs syö hähhähhää.


Minulla ei oo aikaa nukkua, liikaa hommaa ja silti istun täällä. Pitäis lukea tenttiin.
Lisäksi oon vähän ihastunut, taas. Se poika on samassa ryhmässä kun mä ja ollaan juteltu ja se on mun mielestä kiva. En viiti ees yrittää, päähän siitä potku vaan tulee. Katselen sivusta, toinen vieköön.
Tahdon rakastua, tahdon sen tunteen takaisin, tahdon.

Montakohan persoonaa mulla oikeen on?